maanantai 7. marraskuuta 2016

Takaisin kouluun

Nyt kun toppi on loppumaisillaan ja enää muutama päivä jäljellä tästä kuuden viikon jaksosta niin ajattelin koota tähän postaukseen kaikkea mitä on jäänyt käteen tästä toppijaksosta. Olen oppinut tämän kuuden viikon aikana reilusti lisää asioita tästä alasta ja yrittäjänä olemisesta. Uusia ajatuksia on herännyt paljon ja olen oppinutkin paljon uutta. On ollut hienoa olla mukana tekemässä täällä toppipaikassani.

Asiakkaita minulla on riittänyt paljon ja niistä olenkin kuvia laitellut tänne sitä mukaa mitä on tullut tehtyä. Täältä löydät töitä mitä olen viimeaikoina tehnyt. Yhtään päivää ei ole tarvinnut istua takahuoneessa peukaloita pyöritellen kun tekemistä on ollut tarpeeksi. Asiakkaita on ollut joka päivä, olen sanut varmaan eniten tehdä leikauksia mutta värejäkin olen tehnyt melkein yhtä paljon ja lisäksi kaksi permanenttikin. Niin leikkaamisessa kuin värjäämisessäkin olen oppinut uusia tekniikoita ja muidenkin kuin yhden värisarjan käyttö on tullut vähän tutuksi. On ollu todella hyödyllistä oppia tekemään värjäyksiä muunkinlaisilla värisarjoilla sillä niissä on kuitenkin aika paljon eroja.

Toppiaikkani Kampaamo Liiteri on olut todella hyvä paikka olla työssäoppimisessa koska tässä on saanut tehdä niin paljon asiakkaita ja olen viihtynyt täällä tosi hyvin. Olen huomannut myös että olen topin aikana kehittynyt ja nopeutta ja varmuutta tekemiseen on tullut lisää.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti