perjantai 29. huhtikuuta 2016

Toppipäiväkirja 29.4.

Tänään topissa minulle tuli omia asiakkaita pikakakampauksiin ja tein samalla pari pesua ja föönausta. Tein pikakampaukset neljälle asiakkaalle ja välillä auttelin ja siivosin paikkoja. Oli mukava pitkästä aikaa päästä tekemään topissakin asiakastöitä koska en pysty niitä yleensä tekemään. Toivottavasti seuraavassa toppipaikassa jonne menen syksyllä minulla olisi mahdollisuus päästä tekemään enemmän asiakastöitä koska silloin minun pitäisi tehdä ainakin permanentti-, leikkaus- ja värinäyttö. Vaikka tässä toppipaikassa en ole päässyt tekemään niin paljoa itse kuin olin ajatellut olen oppinut tosi paljon kaikkea uutta kampaajanan olemisesta ja nähnyt hyvää esimerkkiä erilaisista työtavoista ja yrittäjänä olemisesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti